söndag 8 januari 2017

högkänslig personlighet med en önskan om manual tack


jag nätshoppar, läser bloggar som jag aldrig gjort annat och sen gör jag tester på om jag är en högkänslig person eller inte fast jag verkligen vet att jag är en högkänslig person eftersom jag har gjort cirka hundraåttio såna test och alla ropar bingo men det känns så tryggt på nåt sätt och så jäkla skönt, att bara passa in, att svara ja, japp, johodu och jajamen på samtliga frågor och sen avsluta med den sammanfattande texten där det står att om en svarat ja på mer än 13 av frågorna så har en en högkänslig personlighet och jag har svarat ja på minst 17 och det känns som om jag vinner där och då. 
som att det vore normalt att vara som jag.
att det finns ett samlat ord för oss.

högkänslig.
inget annat.

och sen står det inget mer och det kan jag ju sakna.
jag vill ha en manual.
tips och råd.
trix och fix.

tänk vad fint om det stod typ att det skulle hjälpa med en kopp kaffe klockan tre på morgonen. 
då skulle jag ju lära mig att dricka kaffe. 
väldigt snabbt dessutom.
och jag skulle bli jäkligt bra på det också.

eller om det stod att det verkligen inte alls var bra att äta choklad. 
då skulle jag sluta med det.
bli smal på ett vindslag på kuppen.
tjoff och nästan osynlig.
vissel vissel skulle det låta när jag passerade och ingen skulle typ veta att det hade hänt.

jag behöver manualer herregud. och jag behöver bli uppstyrd.
ska det vara så jävla svårt att få hjälp med det?

det kan väl inte vara tänkt att jag ska göra det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar