måndag 1 maj 2017

När fröken tackar för sig...

Hoho, hallå och hejsan svejsan på er finingar som fortfarande är kvar här!
Sent om sider men nu har ni allt fått vänta mer än jag tänkt på den där ohyggligt spännande cliffhangern jag lämnade er med senast...
           Håll i er nu för här kommer den!!!

                  och för er som nu tänkt att:" Nu är hon på tjocken igen"  
 alternativt  "nu flyttar hon till Tansania" 
 alternativt "nu sadlar hon om till scubadiver"
 så måste jag göra er besvikna...

det här är stort för mig, inte för er...
Jag byter lite form och stil och flyttar över hela geggamojjat som är jag och Fröken Blund till Gotlandsklivet  och om ni vill fortsätta hänga med så snälla snälla gört, för då blir jag så himla glad.
 Och säg hejhej till mig ibland, så att jag kan vinka tillbaka.

Min vision med Gotlandsklivet är såklart att det ska bli en stor härlig blogg, med ljuva läsare, roliga inslag och fina samarbeten...
en måste sikta högt för att nå halvväges som kloker sa.
Nu är jag igång i alla fall, och ni är mest välkomna av dem alla.

Fröken blund slår Dank tackar därmed för sig och åtta fantastiska år på den här plattformen.
Nu väntar nånting kanske inte bättre, men samma samma fast alldeles annorlunda.

Välkomna!
Tack, bock och high five <3 br="">

1 kommentar:

  1. Jag följer med... de här blir spännande:)

    SvaraRadera