onsdag 15 mars 2017

jag tänker så mycket på cliff barnes men det heter ju cliffhanger...

Jag håller på med en grej.
som jag inte vågar berätta om.

för då kanske det inte blir nåt.
som ett luftslott som jag byggt upp den senaste månaden.
tänk om det är ett luftslott, herregud tänk om.

jag lägger ner så mycket tanke, kärlek, planering.
 engagerar/trakasserar två vänner som svarar på frågor, knappar lösningar och bär mig framåt. 
pushar, stöter och blöter, 
formar och låter mig härja fritt.

Allt på samma gång, hur fint?

det är så spännande men jag måste vänta.
för min skull, för min skull.
men ni är de första att få veta, när det är dags, ok?
om ni lovar att vara snälla…

och gör en ritual, be en sväng eller skicka energier.
tankar, värme, lyckönskningar, hurrarop.
tänk på mig när du kramar ett träd.

så att det här blir av, så att det blir bra.

jag vill så att det svider i blodet.

4 kommentarer:

  1. En dos energisnurrar kommer här! Och nu blev jag supernyfiken! Förstås. Kram ❤️

    SvaraRadera
  2. Lovar att vara snäll och skickar energier!

    SvaraRadera
  3. Massor av energi kommer lastat!

    SvaraRadera