måndag 15 augusti 2016

planer, visioner och meningar staplade på hög.

jo jag vet att det kan verka en aning skumt för här inne är det ju liksom rätt tomt just nu…men jag tänker att det inte ska vara det sen, inte hela tiden för evigt.
jag har planer, jag har idéer visioner och miljoner tankar och ingen är väl förvånad över det kan jag tro. 
mina ord ligger sparade, var så säker...jag är som en samlare med gångar mellan miljarders meningar  som jag bara inte kan slänga bort aldrig någonsin.
det kanske händer nåt här imorgon eller så dröjer det hundra dagar, år eller kanske aldrig att det händer något här mer men jag var tvungen att börja någonstans, för jag satt fast bland bokstäver och formuleringar och var tvungen att rensa innan det blev helt på tok….
så på återseende kära, på återseende….

6 kommentarer:

  1. Jag blev i alla fall väldigt glad av att se ett inlägg från dig i RSS-läsaren! ❤️

    SvaraRadera
  2. Men hej! Välkommen tillbaka, släng in några ord, bara, vi väntar här :)
    /Nica

    SvaraRadera
  3. Oj vad roligt att "höra" från dig igen :) /Eva

    SvaraRadera
  4. Men hej på dej du! Jag har ju nästan helt slutat gå in på bloggen numera, så det var kul att du hade varit förbi och skrivit igen. Men du menar alltså att du har rensat bort allt det gamla? Eller låst in det i någon låda på vinden? /Annette

    SvaraRadera